Klacht en retour

 

Klacht en serviceverzoek indienen

Hier kunt u als installateur een klacht indienen na een vermoedelijk productdefect. Het product moet altijd worden gemeld aan de technische ondersteuning van Skårebo voordat er door de elektricien een diagnose of andere actie wordt ondernomen.

LET OP!
Diagnoses, maatregelen en reparaties die worden uitgevoerd om een defect te verhelpen, worden alleen vergoed als deze vooraf zijn overeengekomen en goedgekeurd door de Technische Ondersteuning van Skårebo. 
Neem daarom altijd contact op met de Technische Ondersteuning van Skårebo bij een vermoedelijk productdefect voordat er andere maatregelen worden genomen.

 

Noodzakelijke informatie bij klacht

Bij een klacht moet de volgende informatie (minimaal) worden verstrekt aan de Technische Ondersteuning van Skårebo:

  • Foutbeschrijving in de vorm van tekst en afbeeldingen, evenals automodel en hoofd- en zekeringgrootte (indien mogelijk), en of er risico is voor meer betrokken producten

  • Serienummer

  • Contactgegevens van Elektricien en Eindgebruiker

  • Adres voor eventuele vervangende levering

Eventueel defect product moet worden teruggestuurd naar Skårebo Energi AB. Skårebo Energi AB zorgt voor het verstrekken van een vrachtbrief bij retour.

Voor volledige voorwaarden, download de onderstaande pdf:

Voorwaarden voor klacht- en serviceverzoek

Voorwaarden voor klacht- en serviceverzoek Tesla

 

* Verplichte velden

Tack! Vi kontaktar dig inom kort

 

Contactgegevens

Technische Ondersteuning van Skårebo

Mail: support@skarebo.se
Telefoonnummer: (+46) 10 – 33 33 319
(toets 3 voor technische ondersteuning)